euroland
Дитячий садок "Євроленд" » Наші вихователі

Наші вихователі


Наші вихователі
Кравченко Леся Олександрівна
вихователь
Наші вихователі
Гулак Світлана Михайлівна
вихователь
Наші вихователі
Зленко Яніна Сергіївна
вихователь


Наші вихователі
Козачок Катерина Петрівна
вихователь


Наші вихователі
Кот Олена Миколаївна
вихователь


Наші вихователі
Слюсаренко Галина Андріївна
вихователь


Наші вихователі
Шиш Галина Федорівна
вихователь


Наші вихователі
Ярмарковська Марина Юріївна
вихователь


Наші вихователі
Глущенко Людмила Андрієвна
вихователь


Наші вихователі
Семенчук Людмила Олегівна
вихователь


Наші вихователі
Гаврилюк Наталія Леонтіївна
Вихователь


Наші вихователі
Волинець Юлія Олександрівна
Вчитель англійської мови


Наші вихователі

Максимова Юлія Олександрівна
Вихователь


Наші вихователі

Гончаренко Наталія Володимирівна
Вихователь


Наші вихователі
Мартиненко Тамара Володимирівна
Інструктор з плавання


Наші вихователі
Мельникова Анастасія Іванівна
Логопед ясел-садка


Наші вихователі
Авраменко Евеліна Олександрівна
Інструктор з фізичного виховання















«Наше дитинство- найкраща пора!»

«Віконечко в природу»

Світ навколо дитини –це світ природи з безмежним багатством явищ, з невичерпною красою.
Одна із традицій нашого садочка – виставка поробок з природного матеріалу « Осінній калейдоскоп»

Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Наші вихователіНаші вихователі
Соціально–економічне виховання дошкільнят
У мінливих умовах сучасного суспільного й родинного життя дуже важливо починати економічну освіту дитини з дошкільного віку.

Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Наші вихователіНаші вихователі
Розвивальне читання
Вчити дітей грамоти швидше, легше, цікавіше, запропонувала нам старший науковий співробітник Інституту проблем виховання АПН України Людмила Володимирівна Шелестова
Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Ми знайшли оптимальні шляхи поєднання процесів розвитку дітей і задоволення їхніх вікових потреб, з одного боку, та навчання читати – з другого. При цьому маємо на меті не досягнення високої техніки , а формування позитивної мотивації цієї діяльності, емоційного задоволення від процесу читання.
Проведення комплексного відкритого заняття
«Подорож осіннім лісом»

Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Наші вихователіНаші вихователі

Загальні освітні завдання:
  • Розвивальні: створювати умови для повноцінного фізичного і психічного розвитку,
  • Виховні: виховувати культуру дитячих бажань, сприяти становленню системи елементарних цінностей, позитивного ставлення до природи, предметів, фізичної культури і мистецтва, людей, до себе;
  • Навчальні: збагачувати, розширювати, систематизувати уявлення, знання дитини про природу, рукотворний світ, світ фізичної культури і мистецтва, людей, які оточують, та про себе

Напрями діяльності:
  1. Основи здорового способу життя та безпека життєдіяльності
  2. Пізнавальний розвиток
  3. Логіко-математичний розвиток
  4. Мовленєвий розвиток
  5. Художньо-естетичний розвиток
  6. Образотворча діяльність
  7. Музична діяльність
  8. Ігрова діяльність
  9. Трудова діяльність

Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Наші вихователіНаші вихователіНаші вихователі
Наші вихователіНаші вихователі
 

Веб-майстер Анопрієнко Артем