В молодших та ясельній групах пройшли підсумкові інтегровані заняття.
Малята закріпили порівняння груп предметів, кількісну лічбу, частини доби, вправлялись у знаходженні об‘єкту за подібністю, визначали довжину відрізка. За допомогою психогімнастики «Я - квіточка» дітки передавали різні стани: тривогу, здивування, радість.
На інтегрованому занятті з читання та художньо-продуктивної діяльності діти вчились складати та читати склади з буквою Х.
Дітки закріпили поняття про свійських птахів, де живуть та що їдять; поняття більший/менший а також допомогли татусям знайти своїх діток.
А в кінці заняття дітки конструювали парканчик для свійський птахів.
Малята закріпили порівняння груп предметів, кількісну лічбу, частини доби, вправлялись у знаходженні об‘єкту за подібністю, визначали довжину відрізка. За допомогою психогімнастики «Я - квіточка» дітки передавали різні стани: тривогу, здивування, радість.
На інтегрованому занятті з читання та художньо-продуктивної діяльності діти вчились складати та читати склади з буквою Х.
Дітки закріпили поняття про свійських птахів, де живуть та що їдять; поняття більший/менший а також допомогли татусям знайти своїх діток.
А в кінці заняття дітки конструювали парканчик для свійський птахів.
